Ilmoitustaulu

JHL uutisia

Ammattiliittosi uudistettu verkkokauppa JHL-shop aukeaa torstaina 2. toukokuuta! (tänään)

Ammattiliittosi JHL tarjoaa sinulle entistäkin toimivamman verkkokaupan toukokuussa 2024. Tervetuloa ostoksille! Verkkokaupan toteuttaa suomalainen perheyritys Mastermark, löydät JHL-Shopin tutusta osoitteesta jhl.fi/jhlshop. Tervetuloa vastuullisille ostoksille JHL:n uuteen verkkokauppaan. JHL-Shopista löydät tunnuksillamme … Jatka lukemista Ammattiliittosi uudistettu verkkokauppa JHL-shop aukeaa torstaina 2. toukokuuta!

Kunnat jatkavat uudistumistaan – työllisyyspalveluiden muutoksessa tarvitaan yhteistyötä  (tänään)

Kunnat ovat olleet viime vuosina jatkuvassa murrostilanteessa. Ensin tuli sote-uudistus, ja seuraavana vuorossa on työllisyyspalvelujen siirto valtiolta kunnille. Kuntien pärjääminen uudistuksessa pitää varmistaa huolella muun muassa riittävän rahoituksen avulla. Kuntien … Jatka lukemista Kunnat jatkavat uudistumistaan – työllisyyspalveluiden muutoksessa tarvitaan yhteistyötä

JHL: Hallitus haluaa romuttaa hyvinvointiyhteiskunnan ja jakaa kansan kahtia (eilen)

Ammattiliitto JHL:n johto ilmaisi huolensa hyvinvointiyhteiskunnan romuttamisesta ja työmarkkinoiden kaaoksesta vappupuheissaan. Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n puheenjohtaja Håkan Ekström korosti vappupuheessaan Kajaanissa, että Suomi tarvitsee konsensusta, ei repivää politiikkaa. – … Jatka lukemista JHL: Hallitus haluaa romuttaa hyvinvointiyhteiskunnan ja jakaa kansan kahtia